Konceptualizace mediálně vědního poznání v ilustracích knižních obálek: Na příkladu obálek knihy N. Postmana Amusing Ourselves to Death – Bc. Adéla Demlová
Bc. Adéla Demlová
Diplomová práce
Konceptualizace mediálně vědního poznání v ilustracích knižních obálek: Na příkladu obálek knihy N. Postmana Amusing Ourselves to Death
Conceptualisation of the Media Studies Cognition in Book Cover Illustrations: Demonstrated on the Covers of N. Postman's Amusing Ourselves to Death
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Konceptualizace mediálně vědního poznání v ilustracích knižních obálek“ se na příkladu obálek knihy amerického autora Neila Postmana Amusing Ourselves to Death zabývá vizuální konceptualizací literárního textu. Práce analyzuje a interpretuje sdělení zprostředkované ilustrací, které má podobu sémiotického transferu mezi ní a literárním textem. Cílem práce je odhalit, jakým …víceAbstract:
Masters degree thesis named "Conceptualisation of the Media Studies Cognition in Book Cover Illustrations: Demonstrated on the Covers of N. Postman's Amusing Ourselves to Death" is dealing with visual conceptualisation of a literary text. The thesis analyses and interprets meaning within the illustration which takes the form of semiotic transfer amongst itself and literary text. The thesis' objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z4sy5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Sedláček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEMLOVÁ, Adéla. \textit{Konceptualizace mediálně vědního poznání v ilustracích knižních obálek: Na příkladu obálek knihy N. Postmana Amusing Ourselves to Death}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wqv0u7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová