Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o. – Simona MIŠKAŘÍKOVÁ
Simona MIŠKAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.
The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of services. The first part is focused on theoretical interpretation of basic expressions of marketing services and hotel marketing. The second part is focused on analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on executed analysis there are stated recommendations to improve tools of marketing mix of services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010
Identifier:
15475
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. \textit{Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wqy7e1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík