Simona MIŠKAŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.

The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of services. The first part is focused on theoretical interpretation of basic expressions of marketing services and hotel marketing. The second part is focused on analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on executed analysis there are stated recommendations to improve tools of marketing mix of services.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010
Identifier: 15475

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management