Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o. – Simona MIŠKAŘÍKOVÁ
Simona MIŠKAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.
The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s. r. o.
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of services. The first part is focused on theoretical interpretation of basic expressions of marketing services and hotel marketing. The second part is focused on analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on executed analysis there are stated recommendations to improve tools of marketing mix of services.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor:
15475
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. \textit{Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wqy7e1/.
Jak správně citovat práci
MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík