Teorie omezení: její aplikace ve vybraném podniku – Ing. Věra Kvasničková
Ing. Věra Kvasničková
Diplomová práce
Teorie omezení: její aplikace ve vybraném podniku
Tudory of constraints: its application in a specific company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představení teorie omezení. Jedná se o moderní nástroj řízení podniku, který byl vyvinut koncem 70. let minulého století v USA. V České republice není tento přístup k řízení podniku stále příliš rozšířen. V teoretické části budou vysvětleny myšlenky, ze kterých tato teorie vychází. Dále budou uvedeny nástroje, kterých teorie omezení využívá při řízení podniku. Podrobněji …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is the introduction of the Theory of Constrains. Theory of Constraints is a modern instrument used for managing companies that was developed in late 70’s in the USA. In Czech Republic it is not spread widely yet. In the theoretical part ideas this theory comes up with are explained. Further, instruments used by Theory of Constraints for managing the company will be introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/srmwu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Martin Matýska, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Teorie omezení a její aplikace ve vybraném podniku
Henrieta Bachratá -
Analýza strategických rozhodovacích procesů z pohledu behaviorální teorie firmy
Anna Uhlířová -
Teorie omezení a její možné využití v průběhu implementace informačních systémů
Radek Mokrý -
Teorie omezení : její aplikace a využití ve vybraném podniku
Richard Savický -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová