Organizační kultura v mezinárodní společnosti – Ksenia Ilievskaya
Ksenia Ilievskaya
Bakalářská práce
Organizační kultura v mezinárodní společnosti
Corporate culture in the international company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat organizační kulturu vybraného oddělení XYZ mezinárodní společnosti ABC, zjistit názory zaměstnanců na kulturu organizace a navrhnout doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Teoretická část práce v sobě zahrnuje základní pojmy vztahující se k vybrané problematice, vysvětlení podstaty, významu a síly organizační kultury. Na teoretickou část dále navazuje praktická …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the corporate culture of the chosen department XYZ in the international company ABC, discover employees’ attitude towards the culture and to make recommendations which will lead to improvement of the corporate culture. The theoretical part includes basic concepts related to the selected topic, explained the nature, importance and the strength of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Kateřina Půbalová
- Oponent: Karel Čada
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83926
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
On Two Means of Revision in Thomas King's Green Grass, Running Water: the Importance of the Element of Water and the Subversion of the Finality of the Concept of One Beginning and One End
Jiří Šalamoun -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza podnikové kultury ve firmě Precheza a.s. a náměty na její zdokonalení
Monika JANÁKOVÁ -
Analysis of the level of women´s empowerment in Southeast Asia and suggestions for further improvement
Nikola Pauschková -
Vliv silné organizační kultury na výkon a rozvoj poslání malých a středních podniků
Iveta Šiborová