Hiporehabilitace u dětí předškolního věku a žáků mladšího školního věku se SVP – Lenka ČERNÁ
Lenka ČERNÁ
Bakalářská práce
Hiporehabilitace u dětí předškolního věku a žáků mladšího školního věku se SVP
Hippotherapy with preschool children and students in primary school with special education needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hiporehabilitací jakožto podpůrnou terapií dětí předškolního a mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na děti s poruchami autistického spektra. Teoretické poznatky se zaměřují na definici a charakteristiku SPV a PAS i jednotlivých forem animoterapie, s detailnější analýzou hipoterapie. Metodika práce obsahuje kvantitativní formu výzkumu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with hyporehabilitation as a supportive therapy for children of preschool and early school age with special educational needs, with a focus on children with autism spectrum disorders. Theoretical knowledge focuses on the definition and characteristics of SPV and ASD as well as individual forms of animotherapy, with a more detailed analysis of hippotherapy. The methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Lenka. Hiporehabilitace u dětí předškolního věku a žáků mladšího školního věku se SVP. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva