Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s. r. o. – Bc. Šárka BARTOŇOVÁ
Bc. Šárka BARTOŇOVÁ
Master's thesis
Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s. r. o.
Project of Corporate Culture of the Company Montáže Brož s. r. o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy a následného vyhodnocení stávajícího stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace ve společnosti Montáže Brož s. r. o. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. První část zachycuje pod-statu firemní kultury a s ní související firemní komunikaci, jejich prvky a cíle. V druhé části je na základě provedené analýzy provedeno …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and evaluate the existing situation of the corporate cul-ture and corporate communications in the company of Montáže Brož s.r.o. Based on the results of the research new corrective measures should be suggested to improve the situati-on. The thesis is divided into several parts. Part one describes the nature of the corporate culture and related corporate communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŇOVÁ, Šárka. \textit{Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/wrua3m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTOŇOVÁ, Šárka. Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s. r. o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Firemní kultura ve vybrané organizaci
Petra Poláková -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Michaela Zemanová