Návrh strategie marketingové komunikace tanečního klubu na sociálních sítích – Sara Lamprechtová
Sara Lamprechtová
Diplomová práce
Návrh strategie marketingové komunikace tanečního klubu na sociálních sítích
Marketing Communication Strategy Design of Dance Studio on Social Networks
Anotace:
Tématem této diplomové práce je návrh strategie marketingové komunikace tanečního klubu na sociálních sítích. Cílem práce bylo zjištění preferencí obsahu a formy sdělení návštěvníků sociální sítě a navrhnutí marketingové komunikace tanečnímu klubu na sociální síti Facebook. Metodou ke sběru dat bylo zvoleno online dotazování. Analýza byla prováděna formou conjoint analýzy. Z výsledků analýzy lze vyčíst …víceAbstract:
The theme of this thesis is marketing communication strategy design of dance studio on social networks. The aim of this work was to find out the preferences of the content and form of communication on social network visitors and to suggest marketing communication to the dance club on social network Facebook. The method of data collection was online questioning. The analysis was performed in the form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Petrana Čerbáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAMPRECHTOVÁ, Sara. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace tanečního klubu na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ws6cwx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová