Feminismus a jeho vliv na propagaci dámské módy – Lucie Čáslavská
Lucie Čáslavská
Bachelor's thesis
Feminismus a jeho vliv na propagaci dámské módy
Feminism and its influence on female fashion promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá společenským hnutím feminismu a jeho vlivem na propagaci dámské módy. Představuje základní myšlenku a podstatu hnutí, společně s motivací, která ovlivňovala jeho zrod i průběh a která bude nadále ovlivňovat další podoby feministického hnutí. Feminismus jako takový, je spojován s módou zhruba od 20. let 20. století především díky významným osobnostem, obzvláště módním …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the social movement of feminism and its influence on women's fashion promotion. It deals with the main thought and principle of feminism, together with a motivation that affected its origin and process, and how it will affect the future forms of the feminist movement. Feminism in its original form is connected to fashion since approximately the 1920s thanks to significant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Reader: Ema Součková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁSLAVSKÁ, Lucie. \textit{Feminismus a~jeho vliv na propagaci dámské módy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ws848c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Šárka Halámková -
Sebeprezentace žen na Instagramu na příkladu vybraných plus size modelek
Aneta JÁNOŠÍKOVÁ -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights