Deficity dílčích funkcí jako reedukace školního neúspěchu – Pavla VOJTYLKOVÁ
Pavla VOJTYLKOVÁ
Bakalářská práce
Deficity dílčích funkcí jako reedukace školního neúspěchu
Partial function deficits as an option of school failure therapy.
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou deficitů dílčích funkcí, jejich podstatou, příčinami a diagnostikou. Stěžejní část je věnována možným oslabením jednotlivých percepčních oblastí a možnostem nápravy. Cílem bakalářské práce je ukázat, že včasným zjištěním a odstraněním zjištěných deficitů dílčích funkcí můžeme účinně předcházet školní neúspěšnosti žáků.Abstract:
The thesis is focused on deficits of partial functions, their description, causes and diagnostics. The main part is dedicadet to possible attenuations of each perceptional areas and to the possibilities of therapy. The aim of the thesis is to show that early finding and treatment of detected deficits of partial functions can effectively prevent pupils school failure.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJTYLKOVÁ, Pavla. Deficity dílčích funkcí jako reedukace školního neúspěchu. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ