David Válek

Bakalářská práce

Rétorika marketingové komunikace

Rhetoric of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postavením rétoriky v podobě nástroje marketingové komunikace. Práce se v teoretické části zaměří na historii rétoriky v antických dobách, poté přiblíží užití této vědní disciplíny napříč feudální historií naší společnosti a v neposlední řadě přiblíží aplikaci v moderní společnosti a rétorice dnešní doby jako celku. Jakým způsobem je v politickém a obchodním marketingu užívána …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the position of rhetoric in the field of marketing communication tools. The theoretical part of the thesis focuses on the history of rhetoric in ancient times. How rhetoric is used as a stimulus tool in political and business marketing. The thesis describes the positive and dangerous aspects of rhetoric and mentions the so-called prohibited rhetoric. It deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace