Analýza marketingové komunikace – Olesya Voronkevich
Olesya Voronkevich
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace
Analysis of Marketing Communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout změny marketingové komunikace vybrané firmy. V teoretické části práce autorka podrobně vysvětluje proces marketingové komunikace firem. Metodika zpracování zahrnuje stručný výklad analýzy procesu marketingové komunikace. Analýza marketingové komunikace společnosti RŢD, a.s. zahrnuje základní informace …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Analysis of Marketing Communication. The main aim of the thesis is to propose changes of marketing communication of selected company. In the theoretical part, the author explains in detail the process of marketing communication of companies. The processing methodology includes a brief explanation of the analysis of the marketing communication process. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hrrjh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová