Bc. Natálie Bendlová

Master's thesis

Sociální reklama a její vývoj do současnosti

Social advertisement and its development till the present
Abstract:
Diplomová práce s názvem Sociální reklama a její vývoj až do současnosti, se zabývá, jak již z názvu vyplývá, typem reklamy, jejímž cílem není primárně dosahování zisku, nýbrž změna v chování příjemců či následně vyvolaná aktivita, týkající se závažných společenských problémů. Cílem diplomové práce je teoreticky vymezit pojem sociální reklama a pojmy s ní související, zachytit vývoj sociální reklamy …more
Abstract:
Thesis with name Social advertisement and its development till the present, deals with, as the name demonstrate, the type of advertising isn´t aimed primarily profit, but to change the behavior of recipients or evocated activity relating to serious social problems. The aim of the thesis is to theoretically define the concept of social advertising and its related concepts, to capture the development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní