Kvalita poskytované péče očima pacientů za využití metody SERVQUAL – Aneta Volfová
Aneta Volfová
Master's thesis
Kvalita poskytované péče očima pacientů za využití metody SERVQUAL
The quality of provided healthcare from the patient's perspective using the SERVQUAL method
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kvalitou poskytované péče očima pacientů za využití metody SERVQUAL. Jejím cílem je vyhodnocení rozdílu mezi očekáváním a skutečně vnímanou kvalitou poskytované péče v nemocnici v České republice a navržení opatření pro management nemocnice, na co by se měl zaměřit, aby rozdíly eliminoval. Tohoto cíle bylo dosaženo pomocí třech výzkumných otázek. Pro hlubší pohled na výsledky …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the quality of care provided from the patient's perspective using the SERVQUAL method. Its goal is to evaluate the difference between expectations and the perceived quality of care provided in a hospital in the Czech Republic as well as to propose measurements for the management of a particular hospital to eliminate the inside differences. This objective was achieved using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88385
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2023
- Supervisor: Daniela Kandilaki
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita ošetřovatelské péče versus kvalita života v LDN
Lenka Jakubíková -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita péče o seniory ve vybraném domově pro seniory
Drahuše Kolářová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Kvalita poskytování terénních sociálních služeb
Eliška Brabcová