Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi – Bc. Kamila Frolíková
Bc. Kamila Frolíková
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Typology of consumers and use their psychological characteristics in marketing practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním, typologií spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik. Toto téma je autorce blízké. Domnívá se, že v dnešní době je pro většinu firem zcela neefektivní zaměřovat se na většinu zákazníků bez jakékoli předešlé segmentace a bližší specifikace. Potřeby spotřebitelů jsou stále více odlišné a rozsáhlé. Proto je skoro nutností pracovat se segmentací …víceAbstract:
The thesis deals with shopping behavior, consumer typology and the use of their psychological characteristics. This topic is close to the author. The author believes that today it is completely ineffective for most companies to target a major part of customers without any previous segmentation and detailed specifications. The needs of consumers are increasingly different and extensive. Therefore, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová