Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka – Bc. Mario POKORNÝ
Bc. Mario POKORNÝ
Master's thesis
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Usage of popular literature and YAL in ELT
Abstract:
The diploma thesis analyses six implemented lesson plans that are specifically created to use young adult literature in English lessons as a motivating and teaching material. Aims of this thesis are to find ways of implementing young adult literature, explore possible benefits and drawbacks and evaluate the opinions of all participants on the research process.Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze šesti vyučovacích hodin, ve kterých byla použita literatura pro mladistvé jakožto motivační a učební materiál. Cílem práce je najít možnosti užití této literatury, výhody a nevýhody těchto materiálů a také zhodnotit názory žáků na dané hodiny.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Flajšar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÝ, Mario. \textit{Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wt4f8p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÝ, Mario. Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / UAJma-UDĚJmi
Theses on a related topic
-
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Metody a formy výuky anglického jazyka v mateřských školách
Maria SOLDÁTOVÁ -
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Petra Holcová -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Jana Skořepová -
Formy a metody výuky anglického jazyka v mateřské škole
Kristýna Grubauerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights