Reflektivní vyučování v primární škole – Ing. Kateřina GRABOWIECKÁ
Ing. Kateřina GRABOWIECKÁ
Master's thesis
Reflektivní vyučování v primární škole
Reflective Teaching at Primary School
Abstract:
Tak jako v každé jiné odborné profesi, tak také pedagog musí stále pracovat na své profesionalitě. Doba, žáci, výukové metody i školní problémy se neustále mění a vyvíjejí. Proto každého učitele doprovází postgraduální studium a hledání nových cest. Každý pedagog je zodpovědný za uspokojení zvyšujících se nároků na tuto profesi. Jednou z velmi efektivních cest, jak rozvíjet osobnost i potenciál učitelovy …moreAbstract:
As other professinals, teachers must constantly work on their professionalism. Time, students, teaching methods and school problems are constantly changing and evolving. Therefore, teachers try to find new ways and educate themselves. Each teacher is responsible for meeting the increasing demands of the profession. One of the most effective ways to develop teacher´s personality and potential is called …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRABOWIECKÁ, Kateřina. Reflektivní vyučování v primární škole. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Digitální kompetence učitelů ZŠ neaprobovaných pro ICT
Hana MEDKOVÁ -
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová