Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín – Bc. Natália Smrečková
Bc. Natália Smrečková
Diplomová práce
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Chování spotřebitele při online nákupu potravin
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrhy a doporučení pro online prodejce potravin, díky kterým by mohli zvýšit svou úspěšnost na trhu. Na základě primárních a sekundárních dat byly zjišťovány charakteristiky nákupního chování a vliv pandemie Covid-19 na nakupování potravin online. Z primárního výzkumu vzešlo, že 70 % respondentů již má předchozí zkušenost s nákupy online. Ze zbývajících lidí je …víceAbstract:
The Diploma Thesis sought to generate proposals and recommendations for online food suppliers to help them boost their market success. Primary and secondary data were used to evaluate the features of buying behavior and the influence of the Covid-19 pandemic on online food shopping. According to primary research, 70% of respondents have prior experience with internet buying. Sixty percent of those …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo vytvoriť návrhy a odporúčania pre online predajcov potravín, vďaka ktorým by mohli zvýšiť svoju úspešnosť na trhu. Na základe primárnych a sekundárnych dát boli zisťované charakteristiky nákupného správania a vplyv pandémie Covid-19 na nakupovanie potravín online. Z primárneho výskumu vzišlo, že 70 % respondentov už má predchádzajúcu skúsenosť s nákupmi online. Zo zvyšných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků