Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny – Bc. Kristýna Dohnálková
Bc. Kristýna Dohnálková
Master's thesis
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
Possibilities of regional brand application in LAG Brána Vysočiny
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny. Teoretická část práce diskutuje relevantní pojmy jako je endogenní rozvoj, lokální produkt, regionální značka, místní akční skupina a teritoriální marketing. Další část práce představuje zájmové území příslušné MAS, zkoumány jsou především předpoklady území pro vznik regionální značky. Hlavní část práce se …moreAbstract:
Diploma thesis focuses on the possibilities of applying the regional brand in the area of LAG Brána Vysočiny. Theoretical part discusses relevant terms, such as endogenous development, local product, regional brand, local action group and territorial marketing. The region of mentioned LAG is introduced in the next part of thesis, primarily are researched the conditions for implementing regional brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNÁLKOVÁ, Kristýna. \textit{Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wtus0g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Theses on a related topic
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Místní akční skupina (MAS) Říčansko jako nástroj rozvoje venkova v daném regionu
Monika Žilková -
Role místní akční skupiny v rozvoji venkova (na příkladu MAS Jemnicko)
Barbora Lhotková -
Místní akční skupiny a jejich role v regionálním rozvoji
Hana Vokounová -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Role místních akčních skupin v rozvoji venkova: případová studie Místní akční skupiny svatého Jana z Nepomuku
Jiří Kozák -
Místní akční skupiny a participace občanů malých obcí
Hana Dufková