Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o. – Bc. Nikola Fránová
Bc. Nikola Fránová
Bakalářská práce
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Optimization of online marketing communication of Bass Portal s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o. a navržení možných doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny všeobecné pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace a online marketingové komunikace, především všechny její nástroje a média. Praktická část se pak věnuje specifikaci aktuálního stavu online marketingové …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current online marketing communication of Bass Portal s.r.o. and to provide possible recommendations for its improvement. The theoretical part explains general concepts related to marketing, marketing communication and online marketing communication, especially all its tools and media. The practical part is then devoted to the specification of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dakr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁNOVÁ, Nikola. \textit{Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wuodnb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová