Bc. Nikola Fránová

Bakalářská práce

Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.

Optimization of online marketing communication of Bass Portal s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o. a navržení možných doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny všeobecné pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace a online marketingové komunikace, především všechny její nástroje a média. Praktická část se pak věnuje specifikaci aktuálního stavu online marketingové …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current online marketing communication of Bass Portal s.r.o. and to provide possible recommendations for its improvement. The theoretical part explains general concepts related to marketing, marketing communication and online marketing communication, especially all its tools and media. The practical part is then devoted to the specification of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dakr0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Natálie Maršálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing