Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o. – Bc. Silvie FOLTÝNOVÁ
Bc. Silvie FOLTÝNOVÁ
Master's thesis
Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.
Project of customer relatiohship management at the company TRIM Ltd.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu dostupných literár-ních pramenů vztahujících se k problematice řízení vztahů podniku se zákazníky. V rámci ní je vymezena prodejní činnost podniku, pojetí zákazníka z hlediska podnikové praxe a také proces řízení vztahů se zákazníky. Praktická …moreAbstract:
The aim of this Master thesis is to create a project of relationship management with cus-tomers of the company{\crq}s TRIM Ltd. outlet. The theoretical part is aimed at the analysis of available sources of literature related to the customer relationship management. Selling activities of the company, conception of a customer from the view of company practice and a process of the customer relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3840
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTÝNOVÁ, Silvie. \textit{Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/wuw6kq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOLTÝNOVÁ, Silvie. Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová