Bc. Veronika Kadeřábková

Bakalářská práce

Event jako nástroj integrované marketingové komunikace

Event as a tool of integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Event jako nástroj integrované marketingové komunikace" se zaměřuje na efektivní využití eventu v marketingové komunikaci firmy a poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy jako marketingová komunikace, marketingová strategie, marketingové prostředí a konečně event marketing, který v praktické části blíže zkoumám na …více
Abstract:
The Bachelor Thesis concerning topic “Event as a tool of integrated marketing communication” is focused on effective use of events in the marketing communication of a company. It is showing us, how to effectively communicate with the consumers. In the theoretical part, there are explained concepts like marketing communication, marketing strategy, marketing environment and finally event marketing, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní