Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení – Věnka VAŘEKOVÁ
Věnka VAŘEKOVÁ
Bakalářská práce
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Quality of Parents' Life in Families with Children Diagnosed with Mental and Multiple Disabilties
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality života rodičů dětí, kterým bylo diagnostikováno mentální či kombinované postižení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezit pojem rodiny a rodičovství, definovat pojmy mentálního a kombinovaného postižení, zmapovat možnost pomoci a podpory rodinám s postiženým dítětem, nastínit problematiku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the quality of life in families with mentally disabled children. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part focuses on defining key terms, such as family, parenthood, mental disability or quality of life. Additionally, theoretical part outlines how different organizations support families with mentally disabled children. Goal of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŘEKOVÁ, Věnka. Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová -
Životní dráhy dětí s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou
Jana Schreierová -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Život rodiny s dítětem s mentálním postižením a možné role sociální práce s touto cílovou skupinou
Simona KONIAROVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vztahy uvnitř rodiny s dítětem s mentálním postižením: Vliv na rozhodování sourozenců o jejich kariéře
Tereza HORVÁTOVÁ