Proces začlenění vietnamských žáků na 1. stupni ZŠ – Mgr. Eva Skopalová
Mgr. Eva Skopalová
Diplomová práce
Proces začlenění vietnamských žáků na 1. stupni ZŠ
The process of integration of Vietnamese students in the 1st level of primary school
Anotace:
Hlavním tématem mé diplomové práce je začleňování vietnamských žáků na prvním stupni základní školy v České republice. Zajímalo mně, s jakými obtížemi se tito žáci při tomto procesu střetávají, jaké existují strategie začleňování a jak v těchto případech funguje spolupráce rodiny a školy. V teoretické části jsem se za pomocí dostupné literatury pokusila popsat nejen existující postupy začleňování žáků …víceAbstract:
The main topic of my thesis is the integration of Vietnamese pupils at primary schools in the Czech Republic. I wonder what problems these students encounter in the process, what are the strategies of inclusion and how it works in these cases, cooperation between family and school. In the theoretical part I was using the available literature tried to describe not only the existing procedures for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q0kso/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Antropologická reflexe představ učitelů o jejich žácích-cizincích
Markéta BENDOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová