Postavení doprovodných programů v rámci veletrhů – Bc. Šimon Wohlrab
Bc. Šimon Wohlrab
Bakalářská práce
Postavení doprovodných programů v rámci veletrhů
Position of supporting programs within fairs
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je problematika týkající se veletrhu. Jejím úkolem je poukázat na standardní poznatky a postupy, které jsou zatím v této oblasti dostupné. Úvodní část bakalářské práce nastiňuje pojetí a aktuálnost veletrhů spolu s jejich doprovodnými programy. V souladu s vlastními poznatky je v rámci teoretické části bakalářské práce nejdříve věnována pozornost podstatě veletrhu. Dále …víceAbstract:
As subject-matter of this bachelor thesis stand questions related to fairs. To point out standard findings and processes, available in this sphere of action for now, pose as its task. Preamble of the bachalor thesis outlines conception and recency of fairs together with accompanying programmes of theirs. In step with my own findings, within the frame of the bachelor thesis´ theoretical part, an intentness …víceKlíčová slova
marketingová komunikace informační materiál návštěvník organizátor podpora prodeje doprovodný program cílová skupina veletržní stánek veletrh potenciální zákazník marketing communication informative material visitor organisator sales promotions supporting program target group fair stand trade-fair prospective customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9rdq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Monika Hrubalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová