Corporate social responsibility and its role in the public relations – Bc. Nelli Darbinyan
Bc. Nelli Darbinyan
Master's thesis
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Anotácia:
V současné době trpí jak Společenská odpovědnost podniků (CSR), tak i Vztahy s veřejností (PR) obtížností při definování, a proto jsou často cynicky vnímány jak akademiky, tak i veřejností. Důležitost CSR je v tom, že zahrnuje identifikaci problémů, které jsou zásadní pro dlouhodobou efektivitu společnosti a rozvoj vzájemně prospěšných řešení. Rostoucí popularita sociální odpovědnosti podniků v civilizovaném …viacAbstract:
Today, both Corporate Social Responsibility (CSR) and Public Relations (PR) suffer from the difficulty of defining and therefore are often cynically perceived by both academics and the public. The importance of CSR is that it involves identifying problems that are essential to the company's long-term efficiency and developing mutually beneficial solutions. The growing popularity of social responsibility …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nalbv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DARBINYAN, Nelli. \textit{Corporate social responsibility and its role in the public relations} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-06-09]. Dostupné z: https://theses.cz/id/wvyln8/. Diplomová práca. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ph.D. Vadim Semenenko, MBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Soňa Hovadíková -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Jana Ptáčníková -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti
Felix Ondieki Kombo -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko