Theses 

New types of media and its influence on corporate communication – Bc. Dominika Kuncová, MBA

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration

Bc. Dominika Kuncová, MBA

Diplomová práce

New types of media and its influence on corporate communication

New types of media and its influence on corporate communication

Abstract: Concept of new media in corporate communication. This thesis deals with the question how the different types of social media can be used by companies for communication with their customers, employees, media and other people related to their company. It analyzes the recommended ways of new media communication by means of social media. This thesis implicates and evaluates the recommended behavior of social media’s behavior of real company.

Keywords: New media, corporate communication, social websites, internet, digital media, Facebook, marketing

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 5. 2019 05:56, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz