Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s. – Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Diplomová práce
Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.
Project of image building of the Safe Toys mark owned by ITC, a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast …víceAbstract:
This master thesis is focused on the project of image building of the Safe Toys mark of the Institute for testing and certification, a.s. company. It is divided into theoretical and practi-cal part. The theoretical part describes product as a part of the marketing mix, defines the status of mark in the product policy and the role of marketing communication in the mark promotion. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCFELDOVÁ, Tereza. Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová