Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu – Mgr. Veronika Němcová
Mgr. Veronika Němcová
Diplomová práce
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
School causes of young learners's anger & their regulatory strategies of anger managment
Anotace:
Porozumění vlastním emocím i emocím ostatních a schopnost pracovat s nimi jsou významné pro efektivní proces učení. Pro úspěšnou práci s dětskými negativními emocemi je nutné znát dětské potřeby a příčiny vzniku těchto emocí. Diplomová práce předkládá teoretické ukotvení práce s hněvem u dětí na prvním stupni ZŠ, které doplňují tři kazuistiky, ve kterých ilustruji školní příčiny jejich hněvu a jaké …víceAbstract:
Understanding one´s own emotions and the emotions of others and the ability to manage them is important for an effective learning process. To help children cope with their negative emotions, it is necessary to know children’s needs and the causes of these emotions. This diploma thesis presents a theoretical background of young learners’ anger and methods which develop their anger management skills …víceKlíčová slova
hněv frustrace školní příčiny hněvu adaptivní a maladaptivní regulační strategie hněvu lidské potřeby mladší školní věk emoce kazuistika anger frustration school causes of anger adaptive and maladaptive regulatory strategies of anger management human needs younger school age emotions case study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2943/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy
Štěpánka Loulová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ