Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády v České republice – Tadeáš Rolínek
Tadeáš Rolínek
Diplomová práce
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády v České republice
Economic factors determining the popularity of the government in Czech Republic
Anotace:
Předmětem práce je závislost popularity vlády České republiky na ekonomických faktorech. Cílem je sestavení regresních modelů jednotlivých vlád od roku 1996 zkoumajících závislost důvěry vládě vyjádřené v rámci průzkumů veřejného mínění a ekonomických ukazatelů míry nezaměstnanosti a růstu cenové hladiny. Závěrem práce je nalezení závislosti s překvapivými výsledky.Abstract:
The subject of the thesis is dependency of Czech government popularity on economic factors. The aim is to find regression models of individual governments since 1996 examining the dependency of government popularity expressed through opinion polls on economic indicator unemployment rate as well as growth of the consumer price index. There is indeed the relationship found in the conclusion with some …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Pavel
- Oponent: Ivana Tománková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81056
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Vliv hospodářských výsledků na popularitu vlády
Filip Křenek -
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády
Nikola Hemrová -
Ekonomické faktory ovplyvňujúce popularitu vlády na Slovensku
Matúš Bialko -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Socio-economic factors influencing collection and use of the Miombo Woodlands in Western Province, Zambia
MOONGA MBOZI -
Analysis of Factors Contributing to Economic and Non-Economic Impact of New Agricultural Cooperatives in Georgia
Levan Chkhvirkia -
Ekonomické faktory trhu ropy/Economic Factors of the Oil Market
Dominik Lalák