Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013 – Bc. Ondřej RYBOŇ
Bc. Ondřej RYBOŇ
Diplomová práce
Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013
Personalization as a symptom of the media image of the election campaign: early elections 2013
Anotace:
Práce se zabývá aplikací teoretického konceptu personalizace na mediální obraz předvolebního boje v českém prostředí před parlamentními volbami v roce 2013. Cílem práce bylo zjistit míru personalizace mediálního obrazu předvolebního boje před českými předčasnými volbami v roce 2013 a komparovat ji s podobou předvolebních kampaní vybraných politických subjektů, resp. těch, které překonaly pětiprocentní …víceAbstract:
The thesis focuses on the application of the theoretical concept of personalization to the media image of the election campaign in the Czech Republic before parliamentary elections in 2013. The main aim of the thesis was to determine the degree of personalization of the media image of the election campaign before Czech early elections in 2013 and compare with the form of electoral campaigns of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Zveřejnit od: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYBOŇ, Ondřej. Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Kvantitativní obsahová analýza a komparace sportovního zpravodajství v pořadech Branky, body, vteřiny a Sportovní noviny
Tobiáš RONČKA -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha -
Proměny obrazu uprchlictví v MF Dnes: komparativní obsahová analýza
Petr Janderka -
Kvantitativní analýza mediálních výstupů datové žurnalistiky vybraných redakcí v České republice a zahraničí
Lukáš Strouhal -
Obsahová analýza Sociologického časopisu/Czech Sociological Review 2014-2018: Reprezentace sociálních problémů na stránkách hlavního českého sociologického periodika
Kunčický Kunčický -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Jak se mluví ve sněmovně: obsahová analýza poslaneckých projevů z hlediska levopravé rétoriky v PSP ČR v letech 2013 až 2017
Ondřej Běloušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva