Bc. Markéta Svatošová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix využívaný vybranou společností a vytvoření doporučení na jeho zlepšení. Je zde popásána teorie marketingu v Bussines to bussines (B2B) prostředí, a jednotlivé prvky marketingového mixu; produkt, cena, místo a propagace (4P). V teoretické části se nachází také kapitola o marketingovém výzkumu a kvalitativních metodách výzkumu individuálních rozhovorů …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix used by the selected company and to make recommendations for its improvement. It discusses the theory of marketing in a business-to-business (B2B) environment, and the different elements of the marketing mix; product, price, place, and promotion (4Ps). The theoretical section also includes a chapter on marketing research and qualitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Lucie Reczková
  • Reader: Mgr. Michaela Ištván

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketing