Bc. Markéta Svatošová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix využívaný vybranou společností a vytvoření doporučení na jeho zlepšení. Je zde popásána teorie marketingu v Bussines to bussines (B2B) prostředí, a jednotlivé prvky marketingového mixu; produkt, cena, místo a propagace (4P). V teoretické části se nachází také kapitola o marketingovém výzkumu a kvalitativních metodách výzkumu individuálních rozhovorů …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix used by the selected company and to make recommendations for its improvement. It discusses the theory of marketing in a business-to-business (B2B) environment, and the different elements of the marketing mix; product, price, place, and promotion (4Ps). The theoretical section also includes a chapter on marketing research and qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/hexmt/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Lucie Reczková
- Reader: Mgr. Michaela Ištván
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková