Bc. Markéta Dudová

Diplomová práce

Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

Strategic Approach for the Chosen Company in Influencer Marketing on TikTok
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Strategickým přístupem pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na sociální síti TikTok. Diplomová práce měla dva cíle. První cíl bylo zjistit, jak funguje sociální síť TikTok na úrovni placených reklamních videí a jak je šířen organicky tvořený obsah. Druhý cíl bylo zjistit, zda je pro vybranou společnost výhodné vstupovat na sociální síť TikTok s influencer marketingem …více
Abstract:
The thesis deals with the Strategic approach for the chosen company in the influencer marketing on the social network TikTok. The thesis had two goals. The first goal was to find out how the TikTok social network works on the level of paid advertising videos and how organically created content is disseminated. The second goal was to find out if it is beneficial for the selected company to enter the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dudová, Markéta. Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace