Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku – Bc. Markéta Dudová
Bc. Markéta Dudová
Diplomová práce
Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku
Strategic Approach for the Chosen Company in Influencer Marketing on TikTok
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Strategickým přístupem pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na sociální síti TikTok. Diplomová práce měla dva cíle. První cíl bylo zjistit, jak funguje sociální síť TikTok na úrovni placených reklamních videí a jak je šířen organicky tvořený obsah. Druhý cíl bylo zjistit, zda je pro vybranou společnost výhodné vstupovat na sociální síť TikTok s influencer marketingem …víceAbstract:
The thesis deals with the Strategic approach for the chosen company in the influencer marketing on the social network TikTok. The thesis had two goals. The first goal was to find out how the TikTok social network works on the level of paid advertising videos and how organically created content is disseminated. The second goal was to find out if it is beneficial for the selected company to enter the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDOVÁ, Markéta. \textit{Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wxu24a/.
Jak správně citovat práci
Dudová, Markéta. Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale