Music in English lessons to teach pronunciation: The correlation between musical competence and foreign language pronunciation abilities. – Bc. Kristýna VEČEŘOVÁ
Bc. Kristýna VEČEŘOVÁ
Diplomová práce
Music in English lessons to teach pronunciation: The correlation between musical competence and foreign language pronunciation abilities.
Using music in English lessons to encourage language learning
Abstract:
The purpose of the thesis is to theoretically underpin the use of music in teaching English pronunciation and to ascertain the interrelationship between musical competence and foreign language pronunciation abilities. In the background chapter, it is demonstrated in what aspects the tool of music complies with the contemporary views, methods and techniques of teaching English pronunciation. Additionally …víceAbstract:
Cílem práce je teoreticky podepřít užití hudby pro výuku anglické výslovnosti a zjistit, zda existuje vzájemný vztah mezi hudebními dovednostmi a výslovnostními schopnostmi v cizím jazyce. V teoretické části je názorně ukázáno, v jakých aspektech hudba jako výukový nástroj vyhovuje současným stanoviskům, metodám a technikám výuky anglické výslovnosti. Vzájemné propojení hudebních a jazykových schopností …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Kristýna. \textit{Music in English lessons to teach pronunciation: The correlation between musical competence and foreign language pronunciation abilities.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/wy3qar/.
Jak správně citovat práci
VEČEŘOVÁ, Kristýna. Music in English lessons to teach pronunciation: The correlation between musical competence and foreign language pronunciation abilities.. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Hv, Učitelství ruského jazyka pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Komunikační dovednosti všeobecných sester v cizím jazyce
Ivana Poláčková -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Využití anglického jazyka ve výuce hudební výchovy pro 6. ročník ZŠ a primu víceletých gymnázií
Lucie Pisařovicová -
Překlad písní z anglického jazyka do jazyka českého a použité jazykové prostředky
Lucie HRACHOVINOVÁ -
Integrace anglického jazyka a hudební výchovy.
Eva ZEMKOVÁ -
Hudební hry s poznatky pro žáky staršího školního věku s aplikací anglického jazyka
Darina Stránská