IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím – Mgr. Dana CHOVANCOVÁ
Mgr. Dana CHOVANCOVÁ
Bakalářská práce
IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím
The Use of Individual Educational Plan in Secondary School and the Difficulties Connected with It
Anotace:
V práci se autorka zabývá individuálním vzdělávacím plánem a úskalími, se kterými se setkávají učitelé druhého stupně ZŠ při tvorbě IVP a při realizaci výchovně vzdělávacích cílů stanovených v IVP. V teoretické části se zaměřuje na faktory, které mohou způsobovat problémy při vzdělávání žáka se specifickými potřebami na druhém stupni ZŠ a uvádí teoretická východiska. Dále popisuje, jak vytvořit individuální …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with individual education plan (IEP) and with the difficulties the lower secondary school teachers have with the creation of the IEP and the realization of the educational objectives set in IEP. In the theoretical part author focuses first on factors which can cause problems when educating pupils with special needs in lower secondary school and presents the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANCOVÁ, Dana. IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na specifické poruchy učení
Matěj Sion -
Žák se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy v kontextu třídního klimatu
Simona Ludvíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wy5suw wy5suw/2
21. 6. 2017