Tvorba didaktických pomůcek včetně metodicko-didaktického začlenění do procesu vzdělávání – Mgr. Martina Tothová
Mgr. Martina Tothová
Bakalářská práce
Tvorba didaktických pomůcek včetně metodicko-didaktického začlenění do procesu vzdělávání
Creating didactic aids and including their methodical-didactic incorporation into the educational process
Anotace:
Cíl práce spočívá ve vytvoření samostatné didaktické pomůcky s vlastním obsahem. Obsah tvoří sbírka příkladů z finanční gramotnosti. Didaktická pomůcka obsahuje také uvedení do problematiky a návaznost předmětu finanční gramotnost na dostupnou literaturu a institucionální informace. Didaktická pomůcka má sloužit učitelům na středních odborných učilištích nebo středních školách. Didaktická pomůcka má …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create an independent didactic aid with its own content. The content consists of a collection of examples of financial literacy. The didactic aid also includes introducing to the subject of financial literacy into available literature and institutional sources of information. Didactical aid has to serve teachers in secondary vocational schools or secondary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Milan Slavík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOTHOVÁ, Martina. \textit{Tvorba didaktických pomůcek včetně metodicko-didaktického začlenění do procesu vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/wy8xsq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost na druhém stupni základních škol v České republice
Monika Provazníková -
Výuka finanční matematiky a finanční gramotnost žáků na základní škole
Andrea Vejvodová -
Finanční gramotnost na základní škole
Alexandr Pokorný -
Finanční matematika ve výuce na střední škole
Lucie KAMPOVÁ -
Finanční gramotnost v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Sandra Šmehlíková -
Finanční gramotnost na základní škole
Ondřej Solovský -
Návrh didaktické pomůcky pro výuku finanční gramotnosti na střední škole.
Jana Švihálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva