Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele – Silvie Chovancová
Silvie Chovancová
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
The impact of social networks on consumer behaviour.
Anotace:
CHOVANCOVÁ, Silvie. Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Lucie Veselá, PhD. Sociální sítě jsou součástí života už téměř každého mladistvého. Tato práce se zabývá zjištěním vlivu sociálních sítí na chování spotřebitelů generace Z. Zkoumá taktéž postoj generace Z k fenoménu fear of missing out (FoMO). Předmětem vý …víceAbstract:
CHOVANCOVÁ, Silvie. The impact of social networks on consumer behaviour. Br-no, 2023. Bachelor Thesis. Mendel University in Brno. Thesis supervisor Ing. Lucie Veselá, Ph.D. Social networks are part of almost every teenager's life. This paper is con-cerned with finding the impact of social networking on the consumer behaviour of Generation Z. It also investigates the attitudes of Generation Z towards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Markéta Chytilová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu
Calvin Ferreira -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Jitka Krejčová -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng