Vernostné programy v bankovom sektore ČR a ich dopad na spotrebiteľa – Richard Pereš
Richard Pereš
Diplomová práce
Vernostné programy v bankovom sektore ČR a ich dopad na spotrebiteľa
Věrnostní programy v bankovním sektoru ČR a jejich dopad na spotřebitele
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání věrnostních programů v bankovním sektoru České republiky. Primárním cílem práce je zanalyzovat současné vnímání nabízených věrnostních programů bank spotřebiteli a na základě zjištění z analýzy navrhnout konkrétní doporučení při definování a implementování věrnostního programu bankami. Práce popisuje teoretickou základnu dané problematiky, ve které …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of use of loyalty programs in the banking sector of the Czech Republic. The primary objective of the thesis is to analyze the current perception of bank loyalty programs by consumers and to propose specific recommendations for the process of definition and implementation of the loyalty program by banks based on the findings of the analysis. The thesis describes …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou využívania vernostných programov v bankovom sektore Českej republiky. Primárnym cieľom práce je zanalyzovať súčasné vnímanie ponúkaných vernostných programov bánk spotrebiteľmi a na základe zistení z analýzy navrhnúť konkrétne odporúčania pri definovaní a implementovaní vernostného programu bankami. Práca popisuje teoretickú základňu danej problematiky, v ktorej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímanie nutraceutických produktov zo strany slovenských spotrebiteľov
Lenka Rajňáková -
Vplyv sociálnej triedy na vnímanie športových aktivít českých spotrebiteľov
Marek Fišera -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova