Pražské legendy jako slohové a komunikační téma – Tereza Kolátorová
Tereza Kolátorová
Diplomová práce
Pražské legendy jako slohové a komunikační téma
Prague legends as a style and communication theme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační a slohovou výchovou na prvním stupni ZŠ, konkrétně se zaměřuje na třetí a čtvrtý ročník. Hlavním cílem je rozvoj komunikačních a stylistických dovedností žáků 1. stupně prostřednictvím textu a aktivit vztahujících se k místu bydliště (pražským legendám). Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretickou část dělíme do několika kapitol, které charakterizují …víceAbstract:
The Diploma Thesis deals with Education in communication and essay writing at the first level of primary school, specifically focuses on the third and fourth grade. The main objective is to develop the communication and stylistic skills of the 1st grade pupil via text and activities related to place of living (Prague legends). The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolátorová, Tereza. Pražské legendy jako slohové a komunikační téma. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Komparace konceptů výuky literární, slohové a komunikační výchovy v České republice a Velké Británii
Natálie RAČICKÁ -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
České státní svátky – Didaktické materiály pro výuku českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Hana Rubická -
Popis technického workflow Webarchivu NK ČR a užívaných nástrojů
Ondřej Kadlec -
Úloha strukturní dynamiky při rozpoznání histonového proteinu H3 dimerem HP1 a vhodnost silových polí pro popis jejich interakcí
Pavlína Pokorná -
Popis provozních stavů cirkulátoru
Filip Trtílek