Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz – Bc. Michal Vašíček
Bc. Michal Vašíček
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Communication Strategy for HighBaron.cz
Abstract:
Předmětem práce je sestavení efektivní komunikační strategie pro internetový obchod se superbylinami a sběratelskými potřebami. Teoretická část práce zahrnuje literární rešerši východisek z oblasti marketingové komunikace a popis specifik trhu. Praktická část obsahuje vypracování analýzy konkurence, SWOT analýzy a popis dosavadní komunikace podniku. Následuje realizace a vyhodnocení primárního šetření …moreAbstract:
The diploma thesis deals with forming an effective communication strategy for an online store selling herbs and collecting supplies. The theoretical portion contains the literary recherche of possible avenues for marketing communication and the description of the specifics of the market. The practical portion contains an analysis of possible competition, the SWOT analysis, and a review of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÍČEK, Michal. \textit{Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wym4zj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vašíček, Michal. Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková