Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání. – Bc. Petra Chrástová
Bc. Petra Chrástová
Bachelor's thesis
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Musical activities in the development of children with specific developmental behavioral disorder in Pre-school Education.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na využití hudebních činností k rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování. Nabízí vhodný přístup pedagoga a náměty hudebních činností využitelných v předškolním vzdělávání. Pojednává o hudbě jako o nástroji pozitivního působení na psychiku člověka.Abstract:
This thesis deals with the use of musical activities for development of children with specific developmental behavioral disorder. Thesis also offers appropriate approach of the teacher to children and the themes of musical activities applicable in pre-school education. It also deals with music as an instrument of positive influence on human psyche.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x8tw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Daniela Taylor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Tomanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRÁSTOVÁ, Petra. \textit{Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/wyy7ub/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Hudebně pohybová výchova dětí předškolního věku jako cesta k tanečnímu divadlu. Musical-motoric education of pre-school age children as a way to a dance theatre
Simona BRÁZDOVÁ CHRISTIANOVÁ -
Hudební činnosti pro žáky s poruchami učení s využitím expresivních přístupů
Kateřina BAZELOVÁ -
Využití hudební činnosti při vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
Michal ZEDNÍČEK -
Psychomotorika s využitím hudebně pohybových aktivit v předškolním věku
Anna Rálišová -
Psychomotorika ve výuce Hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Radka ŠPALKOVÁ -
Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra
Lucie Rýznarová -
Hudebně-relaxační činnosti s prvky muzikoterapie v předškolním vzdělávání
Tereza Stránská -
LEKCE MUZIKOTERAPIE PRO DĚTI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA ZAMĚŘENÉ NA UVOLNĚNÍ
Kristýna HORNOVÁ