Trvalé preparáty a jejich praktické použití ve výuce přírodopisu na základní škole – Kateřina ZEMANOVÁ
Kateřina ZEMANOVÁ
Bakalářská práce
Trvalé preparáty a jejich praktické použití ve výuce přírodopisu na základní škole
Permanent slides and their practical use in biology teaching in primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na přípravu trvalých preparátů jako výukového materiálu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je popsán rámcový vzdělávací program a výukové metody, které jsou klíčové pro efektivní přípravu výukových hodin, ve kterých jsou použity preparáty. Metodická část podrobněji popisuje proces tvorby trvalých preparátů dvou různých typů. Všechny trvalé preparáty …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the preparation of permanent slides as teaching material. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part describes the framework educational program and teaching methods, which are crucial for the effective preparation of lessons in which preparations are used. The methodological part describes in more detail the process of creating permanent preparations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Walter
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Kateřina. Trvalé preparáty a jejich praktické použití ve výuce přírodopisu na základní škole. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Biologie se zaměřením na vzdělávání / Biologie se zaměřením na vzdělávání (maior) + Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík