Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti – Antonín Zaoral
Antonín Zaoral
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Marketing research of the most suitable shopping channels in carpentry business
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat nejvhodnějšínákupní kanály zákazníků společnosti Würth a zjištění stavu jejich spokojenosti sespoluprací s touto značkou. V kapitole metodika je stručně nastíněn postup kvalitativního marketingovéhovýzkumu na poli B2B a popis zvolených metod pro tento výzkumu. Literární rešerše obsahuje podstatu a význam realizace marketingového …moreAbstract:
he aim of this bachelor thesis is to analyze the most suitable purchasing channels of Würthcustomers using marketing research and to find out their satisfaction with cooperation withthis brand. The methodology chapter briefly outlines the process of qualitative marketing researchin the field of B2B and describes the selected methods for this research. Literary research contains the essence and importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAORAL, Antonín. \textit{Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wziwc5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
22/4/2019
Mach, J.
22/4/2019