Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti – Antonín Zaoral
Antonín Zaoral
Bakalářská práce
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Marketing research of the most suitable shopping channels in carpentry business
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat nejvhodnějšínákupní kanály zákazníků společnosti Würth a zjištění stavu jejich spokojenosti sespoluprací s touto značkou. V kapitole metodika je stručně nastíněn postup kvalitativního marketingovéhovýzkumu na poli B2B a popis zvolených metod pro tento výzkumu. Literární rešerše obsahuje podstatu a význam realizace marketingového …víceAbstract:
he aim of this bachelor thesis is to analyze the most suitable purchasing channels of Würthcustomers using marketing research and to find out their satisfaction with cooperation withthis brand. The methodology chapter briefly outlines the process of qualitative marketing researchin the field of B2B and describes the selected methods for this research. Literary research contains the essence and importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
22. 4. 2019
Mach, J.
22. 4. 2019