Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě – Ing. Miroslav Novosvětský
Ing. Miroslav Novosvětský
Bachelor's thesis
Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě
System HELPDESK for internal communication in the company
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám přínosem systému helpdesk ve vnitropodnikové komunikaci firmy. Teoretická část by čtenáři měla přiblížit, co vlastně systém helpdesk je, jaké jsou jeho přínosy v interní komunikaci firmy, vysvětlit možné cesty implementace a zhodnotit dostupné systemy helpdesk na našem trhu. Aplikační část práce se věnuje vlastní implementaci volně dostupné internetové aplikace Online …moreAbstract:
This Batchelors thesis deals with the topic of benefit of the helpdesk systems in intradepartmental communication of a company. The theoretic part should introduce to a reader the helpdesk systems, its benefits in internal communication of a company, explain possible ways of implementation and analyse the helpdesk system of the Czech market. The practical part is based on its own implementation freely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOSVĚTSKÝ, Miroslav. \textit{Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/wzmbne/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novosvětský, Miroslav. Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2018 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Zhodnocení interních procesů v IT společnosti
Kristýna Matulová -
Helpdesk pro Agenturu EMAS
Lukáš Čamaj -
Internetový systém Helpdesk
Michal Janáček -
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{}
Milan HRŇA