Ing. Miroslav Novosvětský

Bachelor's thesis

Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě

System HELPDESK for internal communication in the company
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám přínosem systému helpdesk ve vnitropodnikové komunikaci firmy. Teoretická část by čtenáři měla přiblížit, co vlastně systém helpdesk je, jaké jsou jeho přínosy v interní komunikaci firmy, vysvětlit možné cesty implementace a zhodnotit dostupné systemy helpdesk na našem trhu. Aplikační část práce se věnuje vlastní implementaci volně dostupné internetové aplikace Online …more
Abstract:
This Batchelors thesis deals with the topic of benefit of the helpdesk systems in intradepartmental communication of a company. The theoretic part should introduce to a reader the helpdesk systems, its benefits in internal communication of a company, explain possible ways of implementation and analyse the helpdesk system of the Czech market. The practical part is based on its own implementation freely …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Novosvětský, Miroslav. Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2018 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

University of Pardubice

Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Bachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology

Theses on a related topic