Ing. Miroslav Novosvětský

Bakalářská práce

Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě

System HELPDESK for internal communication in the company
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám přínosem systému helpdesk ve vnitropodnikové komunikaci firmy. Teoretická část by čtenáři měla přiblížit, co vlastně systém helpdesk je, jaké jsou jeho přínosy v interní komunikaci firmy, vysvětlit možné cesty implementace a zhodnotit dostupné systemy helpdesk na našem trhu. Aplikační část práce se věnuje vlastní implementaci volně dostupné internetové aplikace Online …více
Abstract:
This Batchelors thesis deals with the topic of benefit of the helpdesk systems in intradepartmental communication of a company. The theoretic part should introduce to a reader the helpdesk systems, its benefits in internal communication of a company, explain possible ways of implementation and analyse the helpdesk system of the Czech market. The practical part is based on its own implementation freely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Macháček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novosvětský, Miroslav. Systém HELPDESK pro interní komunikaci ve firmě. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2018 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma