Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy – Bc. Dana Crkvová
Bc. Dana Crkvová
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá posouzením využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané firmy podnikající v oblasti dopravních systémů. V práci se zaměřuji na marketingovou komunikaci, která je velmi důležitá pro správné fungování firmy. Obecná část práce je věnována deskripci odborné literatury se zaměřením na marketing, jednotlivé nástroje marketingového mixu a marketingové prostředí firmy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of individual marketing mix tools available in the selected company involved in traffic systems business. In my thesis I focus on marketing communication which is very important for proper functioning of the company. The general part of the thesis deals with the professional literature description focusing on marketing, individual tools in the marketing mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhc0x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová